Voorbereidingen ten huize Guy - Reisverslag uit Dilbeek, België van Johan Stie - WaarBenJij.nu Voorbereidingen ten huize Guy - Reisverslag uit Dilbeek, België van Johan Stie - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen ten huize Guy

Door: Johan Stie

Blijf op de hoogte en volg Johan

01 Oktober 2012 | België, Dilbeek

Reisverslagen komen er pas als de reis begint of al dan niet bezig is. Vooreerst dienen de praktische zaken te worden bekeken.

Het is wel eigenaardig, een reis van een maand en met een uur voorbereiding lijkt het beklonken.

Tent, we zien wel of de valies niet te vol is ? Slaapzak, als het kan. In de auto slapen blijft een mogelijkheid.

Soit, we hebben al drie overnachtingen ..de eerste drie staan vast. En de rest dat zien we daar wel dan.

Zijn we dan ervaren reizigers ? Wel één ervan wel ..ik in elk geval niet. Laat ons hopen dat ik alles mee heb :-) Ik zal maar wat zonnecréme meenemen lijkt me handig.

Of ik dit reisverslag zal kunnen bijhouden is ook al een raadsel. Gezien ik enkel over een GSM beschik zal het niet makkelijk zijn, mijn E-book reader heeft nood aan WIFI maar geen GPRS.
Als we toch in een hotel verzeilen zal ik kunnen foto's opladen. Nu ja, we proberen aan een telefoonkaart te komen die en ZA en Namibië en Botswana moet kunnen overbruggen. Zal dat lukken ? ;-)