Kwestie van deze blog toch wat te verkennen - Reisverslag uit Dilbeek, België van Johan Stie - WaarBenJij.nu Kwestie van deze blog toch wat te verkennen - Reisverslag uit Dilbeek, België van Johan Stie - WaarBenJij.nu

Kwestie van deze blog toch wat te verkennen

Door: Johan Stie

Blijf op de hoogte en volg Johan

15 Oktober 2012 | België, Dilbeek

Niets maar dan ook niets met de reis te maken, allez misschien toch een beetje.

Misschien kom ik nooit verder dan de voorbereidende pagina's, gezien dat we niet echt alles gepland hebben.

5 weken weg en al 3 dagen onderdak. Wablieft, niet avontuurlijk ingesteld ? Ik heb zelfs een tent en slaapzak mee. Een mens zou denken 20 kg in een valies dat is niet veel, maar ik denk er niet te komen.(Of ik moet mijne pelse frak meenemen, maar met 29 graden gaat dat ook geen zicht zijn)

Marnix toch nog af gekomen en samen met de familie nog wat gaan "wokken". Gezellig. En toch zo een beetje leuk afscheid nemen.

Tegen 22:00 Marnix naar Gent gedaan en nog wat gebabbeld.

Ik wil mijn lichaam wat vermoeien, om toch zeker die nachtvlucht te overleven dus nog snel een filmken zien.
"6 bullets" gezien met Van Damme, een aanrader , klasse.