Kleinfontein, grijsloerie - Reisverslag uit Kleinfontein, Zuid-Afrika van Johan Stie - WaarBenJij.nu Kleinfontein, grijsloerie - Reisverslag uit Kleinfontein, Zuid-Afrika van Johan Stie - WaarBenJij.nu

Kleinfontein, grijsloerie

Door: Guy Schellinkx

Blijf op de hoogte en volg Johan

17 Oktober 2012 | Zuid-Afrika, Kleinfontein

Goed aangekomen.

ps : de Geert natuurlijk ook

• 17 Oktober 2012 - 20:20

Loes:

ook hier is alles lopend.
    we zijn woensdag, je kent de routine, werken en naar de markt voor lekker eten.
    Heb vanavond dan ook lekkere zalm met spinazie gemaakt op aanvraag van Selene; Je weet dat ik op krachten moet komen. die ziekte blijft wat in mijn lijf zitten, dus ik ben begonnen met eerst 2 uur in bed te gaan liggen omringd met de hondjes :-) en na wat te werken het avondeten begonnen met wat oesters en een glaasje.
    We zijn niet jaloers op de zomerse temperaturen die je doorstuurt want hier zou het ... naar het schijnt, dit weekend 21° graden worden. We kijken er zeker naar uit!
    Vanaf morgen zit ik bij Kathrine 4 dagen voor haar opendeurdagen. het zal een afwisselen zijn van slaap en werk en glimlach en koken en ...Je kan het je bijna niet meer voorstellen hoe het is om een planning te hebben en naar een klok te moeten kijken om alles op tijd klaar te krijgen.
    Marnix zit in Gent en zijn Lyn is op bezoek. IK hoor hem dus niet op dit moment.
    het is toch wel wat anders met 3 meisjes. Goed dat de hondjes hier zijn om wat animo te brengen.
    Genieten jullie maar van het niets doen. dikke kussen van ons allen.. en dat is wel een ganse hoop kusjes

• 19 Oktober 2012 - 00:25

Johan Stie:

Niks doen is dat nu ook weer niet, heel vermoeiend !
    x terug

• 19 Oktober 2012 - 00:25

Johan Stie:

Niks doen is dat nu ook weer niet, heel vermoeiend !
    x terug