Duinen - lange strand swakopmund - Reisverslag uit Swakopmund, Namibië van Johan Stie - WaarBenJij.nu Duinen - lange strand swakopmund - Reisverslag uit Swakopmund, Namibië van Johan Stie - WaarBenJij.nu

Duinen - lange strand swakopmund

Door: jstie

Blijf op de hoogte en volg Johan

04 November 2012 | Namibië, Swakopmund

Vandaag echt wel een van de betere dagen hier gehad. Quad in de duinen. Guy en ik hadden ons er een beetje op toegelegd. En ik moet toegeven het was buiten verwachtingen. Vinnige volautomatiche beestjes. Na 10 meter zat ik al compleet vast, dacht dat ik op de moto zat. Maar eerst dat je er weg mee bent ging het snel .. de gids wist te zeggen dat hij deze toer niet met iedereen kon omdat anderen de neiging hadden trager te rijden. Man ging dat goed snel .. hoge duinen, diepe dalen .. wat is er mooier. En ja. wind en 27 graden ..

Geert was de stad gaan verkennen en tegen vier zijn we dan nog iets gaan eten drinken. De Guy zijn taart en ik een springbok pie. Taart met vlees, lekker :-) Moet ik thuis ook eens maken.

Nadien nog het strand gedaan, massa's flamingo's .. wat foto's genomen maar verder dan de zoutwinningsfabriek zijn we niet geweest .. al wat aan werk doet denken laten we links liggen.

Katten, allemaal wilde katten achter ons huisje .. ik heb er 15 geteld .. maar die beesten zijn te schuw om iets mee aan te vangen .. niet echt mooi ook en schurftig, iet te vertrouwen , een beetje zoals Di Ruppo.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Johan

Actief sinds 22 Mei 2012
Verslag gelezen: 247
Totaal aantal bezoekers 29616

Voorgaande reizen:

02 September 2017 - 18 September 2017

10 dagen Slovenië

03 Mei 2015 - 03 Mei 2015

Kroatie

18 Januari 2014 - 25 Januari 2014

Minder Vande Lanotte - Meer Lanzarote

16 Oktober 2012 - 16 November 2012

Zuid-Afrika ->Orania -> Namibië

Landen bezocht: