VM : Weg van Swakupmund door naar de robben - Reisverslag uit Swakopmund, Namibië van Johan Stie - WaarBenJij.nu VM : Weg van Swakupmund door naar de robben - Reisverslag uit Swakopmund, Namibië van Johan Stie - WaarBenJij.nu

VM : Weg van Swakupmund door naar de robben

Door: jstie

Blijf op de hoogte en volg Johan

05 November 2012 | Namibië, Swakopmund

We vertrekken hier nu naar de robben, eerst iets zoeken waar we kunnen overnachten. Ik laad wat extra foto's op ...nadien pas ik dit dagboeksken wel aan ...

Ter info, ge moogt hier roken in alle cafe's .. en in resto. Is wat anders dan in ons klotelandje ! Leve Namibie.

hey.. de zon komt er door, zal weer 28 graden worden .. hou vol Vlaanderen ik breng een zaksken droe wors en biltong mee, geeft een beetje de indruk van op vakantie te zijn :-)

Bijna vergeten, hier vond ik een gepast geschenkje...

  • 05 November 2012 - 19:56

    Marnix:

    Da geschenk staat mijne naam op... Ik voel dat!
    Is het toevallig de quad uit u vorig verslag ter vervanging van men gepikte fiets in Gent?

    Nog veel plezier en geniet er nog van, want het is bijna gedaan hè....

  • 06 November 2012 - 08:13

    Johan Stie:

    @marnix: neen jong is een automatische, niets voor ons. ik zoek verder. sebiet hier weg, waarschijnlijk nu in Luxe tent of huisje. Al grondpad dus leuk parijs-dakar rijden.






  • 06 November 2012 - 08:13

    Johan Stie:

    @marnix: neen jong is een automatische, niets voor ons. ik zoek verder. sebiet hier weg, waarschijnlijk nu in Luxe tent of huisje. Al grondpad dus leuk parijs-dakar rijden.






  • 06 November 2012 - 15:41

    Marnix:

    ma het zijn wel schone kleuren he... is toch iets voor ons, alleen al voor de kleur xp

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Johan

Actief sinds 22 Mei 2012
Verslag gelezen: 285
Totaal aantal bezoekers 29454

Voorgaande reizen:

02 September 2017 - 18 September 2017

10 dagen Slovenië

03 Mei 2015 - 03 Mei 2015

Kroatie

18 Januari 2014 - 25 Januari 2014

Minder Vande Lanotte - Meer Lanzarote

16 Oktober 2012 - 16 November 2012

Zuid-Afrika ->Orania -> Namibië

Landen bezocht: