2de dag Gabarone - Reisverslag uit Gaborone, Botswana van Johan Stie - WaarBenJij.nu 2de dag Gabarone - Reisverslag uit Gaborone, Botswana van Johan Stie - WaarBenJij.nu

2de dag Gabarone

Door: jstie

Blijf op de hoogte en volg Johan

12 November 2012 | Botswana, Gaborone

Vandaag rustig geweest, de hoofdstad van Botswana verder verkend. Is echt meer een dienstenstad, geen zware industrie gezien. Zoals in za rijden ze hier met minibusjes en pikken ze iedereen zo op. Het lost zowaar het mobiliteitsprobleem op. Geen aparte stroken voor de bus nodig. Vlaanderen kan hier nog wat van leren. En ook het minder flitsen en bekeuren is een verademing, hier leer ik dat België een kleine dictatuur is op het vlak van regeltjes en wetten. Leve de vrijheid :P

Deze stad is als een grote rechthoek,wat uitgerekt, met grote straten die de verschillende winkelcentra verbinden. Alles in een plek, heeft wel wat. Zeker voor mensen die van shoppen hun beroep maken, Gabarone is er voor u!
Nadien , na uren zoeken , een pracht van een open taverne gevonden. :D Ergens in een bled..maar goed.

Morgen naar ZA, opnieuw een stempel in mijn visum. Waarom altijd op dezelfde pagina ? Zo raakt die nooit vol ! Maar goed ..tijd om de volgende reis al te plannen.

• 13 November 2012 - 21:54

Loes (Johan Zijn Allerliefste Vrouwtje):

euh, kuch kuch,
    vraag uit het publiek... mogen wij dan ook mee op dat volgende feestje, ik bedoel, reisje? En nog een vraagje? Wie zijn die 745 volgelingen?
    allee je kan misschien de mensen ook op de hoogte zetten dat het einde nabij komt. Wij kijken er al zeker naar uit om je terug te zien.
    groetjes en kusjes van het thuisfront

• 14 November 2012 - 09:49

Johan Stie:

@Loes : ik denk dat ikzelf voor 300 kliks verantwoordelijk ben ;-)
    Tot vrijdag !