The end,vanuit klein Fontein - Reisverslag uit Kleinfontein, Zuid-Afrika van Johan Stie - WaarBenJij.nu The end,vanuit klein Fontein - Reisverslag uit Kleinfontein, Zuid-Afrika van Johan Stie - WaarBenJij.nu

The end,vanuit klein Fontein

Door: jstie

Blijf op de hoogte en volg Johan

14 November 2012 | Zuid-Afrika, Kleinfontein

Morgen naar Johannesburg , de vlieger op om 21:00.
Thuiskomst om 09:00 in Zaventem, eerst nog overstappen in Zurich,
Vandaag nog wat regelingen treffen voor de was en de Sandcar te ontzanden. En de reis zit er op. :-(

Vandaag staat er nog een bezoek bij een vriend van Guy op de planning en vanavond stapje uit in Pretoria, Entfield. Kijken of we daar Windhoek vinden.

We hebben er een pracht van een vakantie opzitten en ze is veel te vroeg gedaan. Maar aan alles komt een einde. En thuis is nog altijd Vlaanderen,en ik mis de gasten en Loes nu toch wel, maar ik ga toch eens zien of ik geen werk kan vinden in Namibie ()

-------
Aan allen die door commentaar en berichten ons meevolgden, bedankt!.
Het was leuk om iets te horen van het thuisfront. Ik hoop dat jullie er wat aan hadden, het was niet altijd makkelijk typen op een kleine telefoon, vandaar ook het verdwijnen van leestekens en dubbele punten, men vergeve het mij.
-------
Tot van het weekend in de Pitstop, maar eerst nog Johann, de eigenaar van deze B&B zijn PC updaten, die mensen kunnen de helft van hun docu niet lezen," ek ken die rekenaar ni" . Consultancy vrij van schuld, waar heb ik dat nog gedaan :-)
--------
Oh ja,
Voor mij nen boterham met choco, is baaie dier hier !
And I'm fed up with english breakfast !

Groeten !