Epiloog - Reisverslag uit Kleinfontein, Zuid-Afrika van Johan Stie - WaarBenJij.nu Epiloog - Reisverslag uit Kleinfontein, Zuid-Afrika van Johan Stie - WaarBenJij.nu

Epiloog

Door: Geert H

Blijf op de hoogte en volg Johan

14 November 2012 | Zuid-Afrika, Kleinfontein

Afspraak maken om ons wasgoed te laten wassen, en afspraak maken om onze wagen te laten kuisen.

Een auto die de allures van een" Mad Max" wagen heeft gekregen. De schoonmaker van dienst trok een bedenkelijk gezicht.

Duidelijk dat ons verblijf in Zuid Afrika en Sudwes erop zit. Straks gaan we nog kuieren bij een kennis van Guy nabij Pretoria. Kuieren met vrienden van Guy is een begrip geworden. Nie gewoon nie.

Daarna worden we verwacht bij de partijvoorzitter van HNP die ook in Kleinfontein woont. Nog meer duiding over Afrikaners.

Onze laatste uren in Zuid Afrika is voorwaar geen rustdag.

Ons verblijf in paradijselijk Namibie en Zuid Afrika blijft voor eeuwig in onze geheugen gegrifd.
Doorkruisen van woestijnen, fauna en flora de gastvrijheid van Afrikaners, het leven zoals het is.
We komen zeker terug !

Ons vir jou Suid Afrika

  • 14 November 2012 - 13:24

    Yves Rhode:

    Allemaal goed en wel,maar de vraag dat heel Vlaanderen bezig houdt,is: "Heeft Geert nu zijn
    rijbewijs?"

  • 14 November 2012 - 14:43

    Ben Rooothooft:

    Sjieke dinges alemaal ! Genoten van de updates...
    Pintje drinken van zodra je terug bent en weer tegen het Belgische bier kan ;-)

  • 14 November 2012 - 19:30

    Selene:

    Vake,
    Ik vond het leuk dat je altijd zoveel hebt geschreven op deze blog, en de foto's vond ik het leukst. :)
    Maar ik ben al een lange tijd aan het aftellen wanneer je terug thuis komt, want ik mis je knuffels en je grapjes! Ik denk ook al dat ondertussen heel de school weet dat je vrijdag terug thuis bent! :D
    Tot snel!
    Kus, Selene


  • 14 November 2012 - 20:15

    Rechterhand:

    Yves heeft een punt, heeft Geert nu zijn rijbewijs (of op zijn minst gereden)!?!

  • 14 November 2012 - 20:15

    Rechterhand:

    Yves heeft een punt, heeft Geert nu zijn rijbewijs (of op zijn minst gereden)!?!

  • 14 November 2012 - 20:30

    Lise:

    hey vake ,
    sorry dat ik je niet veel berichtjes stuur ,
    maar ik lees wel altijd je blog.
    Ik schijf u een berichtje omdat ik een nieuwtje heb voor u
    we hebben namelijk 2 huisdieren bij
    ' timon en poemba '.
    timon is een witte kip en poembe is een klein engels haantje
    ( als je daar kippen vindt mag je ze altijd mee nemen hoor ;D )
    met de hondjes gaat het goed want ze zijn nu al ondertussen al gesteriliseert ,
    eerst ging het niet zo goed met hun want ze hadden natuurlijjk veel pijn maar nu gaat het weer goed met hun hoor
    ze zijn weer zo vrolijk en hyper als voordien ;)
    ik ga je nu laten he
    ik zie er heeeeeeeeeeeel erg naar uit om je weeeeeeer te zien ;D ;) ;))
    tt vrijdag en maak er nog het beste van he
    dada tt vrijdag
    xxxxxxxxx vele groetjes en kussjes van je sproetenkopje xxxxxxxxxxx

  • 14 November 2012 - 20:30

    Lise:

    hey vake ,
    sorry dat ik je niet veel berichtjes stuur ,
    maar ik lees wel altijd je blog.
    Ik schijf u een berichtje omdat ik een nieuwtje heb voor u
    we hebben namelijk 2 huisdieren bij
    ' timon en poemba '.
    timon is een witte kip en poembe is een klein engels haantje
    ( als je daar kippen vindt mag je ze altijd mee nemen hoor ;D )
    met de hondjes gaat het goed want ze zijn nu al ondertussen al gesteriliseert ,
    eerst ging het niet zo goed met hun want ze hadden natuurlijjk veel pijn maar nu gaat het weer goed met hun hoor
    ze zijn weer zo vrolijk en hyper als voordien ;)
    ik ga je nu laten he
    ik zie er heeeeeeeeeeeel erg naar uit om je weeeeeeer te zien ;D ;) ;))
    tt vrijdag en maak er nog het beste van he
    dada tt vrijdag
    xxxxxxxxx vele groetjes en kussjes van je sproetenkopje xxxxxxxxxxx

  • 15 November 2012 - 08:49

    Johan Stie:

    @Allen :

    1/ Geert, heeft 3 km zandpad gereden, lukte wel maar de wagen slingerde wel wat.
    Toen we wisselde en een klein brandluchtje onze neuzen streelde bleek dat ik de handrem niet had
    afgezet.
    Dus Geert is met vlag en wimpel geslaagd voor certificatie A+ op zandpad.

    2/ @Ben : Windhoek is licht bier 4% ... heb net een import document moeten ondertekenen,
    schijnbaar is die airbus beperkt in laadruimte, een A340 begot, en mogen we niet
    alle 20 sixpacks meenemen.
    Sorry guys, ik zal een witteken moeten drinken.

    3/ het is hier nu 27 graden - ik ben er 39 gewoon - en heb het koud :-)

    4/ @rechterhand : mijn batterij van de moto in orde ?:-)

    5/ @2Ling : zal ook content zijn dat ik jullie weer onder jullie voeten kan geven :-) xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Johan

Actief sinds 22 Mei 2012
Verslag gelezen: 750
Totaal aantal bezoekers 29471

Voorgaande reizen:

02 September 2017 - 18 September 2017

10 dagen Slovenië

03 Mei 2015 - 03 Mei 2015

Kroatie

18 Januari 2014 - 25 Januari 2014

Minder Vande Lanotte - Meer Lanzarote

16 Oktober 2012 - 16 November 2012

Zuid-Afrika ->Orania -> Namibië

Landen bezocht: