De reis naar een beetje zon gaat van start - Reisverslag uit Zadar, Kroatië van Johan Stie - WaarBenJij.nu De reis naar een beetje zon gaat van start - Reisverslag uit Zadar, Kroatië van Johan Stie - WaarBenJij.nu

De reis naar een beetje zon gaat van start

Blijf op de hoogte en volg Johan

02 Mei 2015 | Kroatië, Zadar

Vliegtuig in charleroi op tijd gestart. Een Hollander maakt onze dag door op de vraag welke taal.spreekt u Frans of Nederlands...hollands te antwoorden. Leve Dietsland.
De piloot leed niet aan depressie en we kwamen op tijd aan.
22 graden. Met onze citroen ons appartement vrij snel.gevonden en een eerste stapje naar het centrum naar Zadar. Goed gegeten en niet duur.
Al wat inkopen gedaan voor morgenvroeg. Meertalig een voordeel ? Wat een onzin. De tegenpartij moet dan ook meer kunnen dan kroatisch. Op de vraag, uitbeelding of we ons brood gesneden konden krijgen sneed de dame ons brood zelf ik dacht ..gaat een tijdje duren. 3 minuten en 8 plakken later vertrokken we. Het zullen boterhammen van ara zijn.