kathedraal in Zadar. - Reisverslag uit Gornji Babin Potok, Kroatië van Johan Stie - WaarBenJij.nu kathedraal in Zadar. - Reisverslag uit Gornji Babin Potok, Kroatië van Johan Stie - WaarBenJij.nu

kathedraal in Zadar.

Door: Johan

Blijf op de hoogte en volg Johan

03 Mei 2015 | Kroatië, Gornji Babin Potok

De voormiddag niet echt stralend weer doch warm genoeg om buiten een spelletje kathedraal te spelen. Bouwmeester Nils won mits valsspelen en puur geluk. Nu ja, de jongen mag ook eens denken dat hij in iets de beste is, dus Geert en ikzelf lieten begaan.

Tegen 13 uur vertrokken naar Zadar.
Onderweg een kleine tussenstop, doch een 8 kilometer bergaf is best te doen.

Zadar is mooi. Proper stranden en geen vreemdelingen.

Veel restanten van de romeinse Cultuur, dus we bezochten een museum om daar meer over te weten. Interessant.
Veel volk in pyama/looptenu voor een worldrun, geen idee voor wie en wat doch veel volk.

Na zo een tweetal uur sightseeing op zoek naar een Resto. Een braai,grill zaak was de juiste keuze want die mannen dachten dat we uitgehongerd waren dus na elk een kilo vlees probeerden we terug te keren.

Volgens nils eten we minder dan 3000 calorieën dus vermageren we als we op deze manier verder doen. Dus er bestaat een kans dat we afgetraind terug komen.