Op en in windhoek-op de weg -Kolmanzkop-eten/zien - Reisverslag uit Windhoek, Namibië van Johan Stie - WaarBenJij.nu Op en in windhoek-op de weg -Kolmanzkop-eten/zien - Reisverslag uit Windhoek, Namibië van Johan Stie - WaarBenJij.nu

Op en in windhoek-op de weg -Kolmanzkop-eten/zien

Door: jstie

Blijf op de hoogte en volg Johan

29 Oktober 2012 | Namibië, Windhoek

Rijden rijden rijden in een karretje.

Eerst nog wel een verlaten dorp bezocht,Kolmanzkop, de moeite waard.
wel snel alles doorlopen, want we moesten verder ..moet er nog zand zijn ?

We zagen wel struisvogels, allez zien, hij/zij zat bijna op onze motorkap. We rijden wel links maar die beesten hebben geen idee van de voorrangsregels.

Geert zag een grote slang, ik heb mijn twijfels.Deze morgen dacht hij dat er in onze voortuin één zat .. ik gaan zien maar het was een stuk hout. Mss wilde Geert weer de grapjeas uithangen.

Meer was er niet te zeggen, weid - weider - "enorm".

Dus maakte ik een reflextie>
Wat zien we en wat aten we. ( eten is voor ons trio een belangrijk onderdeel aan het worden, we eten wel maar een keer per dag, verliezen we geen tijd)

Overal hekken, wil zeggen dat er wild zit. Ikke nog niet veel gezien.
De koedoe : gezien en gegeten
De springbok : gezien en gegeten
De gemsbok : nog niet gezien wel gegeten

Voila, nuttig Loes ? :-) Gemsbok is het lekkers. Ze geven hier overal rode kool ...opgepast, veel groenten zijn ingevoerd, die plantjes doen het hier niet zo goed denk ik

De avond een stapje in de wereld gezet in een duitse bar.. na een paar halve liters zat de sfeer er goed in .. leuke avond !

Dieter, Windhoek is een goed biereken jong !

  • 03 November 2012 - 11:58

    Johan Stie:

    Bedankt Bruno,
    Ik heb je e-post niet anders zou ik je in de lijst zetten ....

    groeten van ons allen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Johan

Actief sinds 22 Mei 2012
Verslag gelezen: 247
Totaal aantal bezoekers 29658

Voorgaande reizen:

02 September 2017 - 18 September 2017

10 dagen Slovenië

03 Mei 2015 - 03 Mei 2015

Kroatie

18 Januari 2014 - 25 Januari 2014

Minder Vande Lanotte - Meer Lanzarote

16 Oktober 2012 - 16 November 2012

Zuid-Afrika ->Orania -> Namibië

Landen bezocht: