De vierde man - Reisverslag uit Zadar, Kroatië van Johan Stie - WaarBenJij.nu De vierde man - Reisverslag uit Zadar, Kroatië van Johan Stie - WaarBenJij.nu

De vierde man

Door: Johan

Blijf op de hoogte en volg Johan

05 Mei 2015 | Kroatië, Zadar

Vandaag vroeg opgestaan, ik was zelf de eerste. Dus het ontbijt verzorgd. Ging goed binnen. Proberen op twee maaltijden te leven.
Aangezien we deze middag Yves gaan ophalen doen we het rustig aan.
Geert is klaargestoomd als bouwmeester.

Geert en ik gaan te voet naar Zadar. We gaan ergens tussenin wachten op Nils die met de wagen, en hopelijk Yves, tot daar komen.

Het is hier nu 26 graden, al een bruin kleurtje gekregen.

Om bizare redenen zijn voetpaden hier soms wel en niet. Oppassen of die mannen rijden ons hier met onze klikken en klakken omver.

Nog Zadar wat verkend, gegeten..grote visschotel, geef mij toch maar vlees. En een superijsje onderweg ! Zie foto. Hier verkoopt Men ijs op elke hoek van de straat.

Kroatiers zijn niet echt dupervriendelijk doch komt volgens mij door de taalbarrière. In Zadar spreekt Men Engels en Duits doch er net buiten is het hopeloos. We trekken ons plan.

• 10 Mei 2015 - 11:13

Marnix:

het ijs ziet er daar inderdaad wel spectaculair uit!:)