Een dagje windhoek - Reisverslag uit Windhoek, Zuid-Afrika van Johan Stie - WaarBenJij.nu Een dagje windhoek - Reisverslag uit Windhoek, Zuid-Afrika van Johan Stie - WaarBenJij.nu

Een dagje windhoek

Door: jstie

Blijf op de hoogte en volg Johan

30 Oktober 2012 | Zuid-Afrika, Windhoek

Af en toe heeft een mens wat rust nodig en vandaag hebben we dus uitgeslapen tot een uur of 10.
Windhoek, tussen "" was vroeger een duitse kolonie en dat merk je ook. Veel duitsers, ook toeristen en naast het afrikaans , kent men hier heel goed engels en duits.
Nu net terug van een museum bezoek, waar typish voor deze contreien de helft van de museum leeg was, er overal "do not touch" staat en de bewaker in een authentieke duitste stijl zetel ligt te verpozen. Ik dacht dat het ook zo een wassen beeld was maar een figuur uit 1900 met in haar hand een GSM klopte niet echt in het plaatje .
Bon, 2 Nam $ later waren we buiten.
Guy en Geert zijn nu aan het proberen om ons twee dagen te boeken in het safari park wat we morgen gaan bezoeken, geen idee van naam.
Dit stukje verslag kan het voorlaatste zijn, geen idee of we nog internet gaan vinden, dqqr we en safari en de woestijn gaan doorkruisen.
Bedoeling is om Geert ook op een quad te krijgen :-)
Onze laatste dag zitten we weer in Kleinfontein, dan sluit ik af.
En indien toch internet zal je de verslagen zien verschijnen.

We amuseren ons hier baaie geweldig en de zon maakt dat we, vergeef het ons, niet echt zitten te smachten dat de dagen snel voorbij gaan.